Pro-Ana

Čtvrtek aktivity 1

Včera v 23:29 | Mikalia
Do práce a z práce se Soňou pěšky 4 km
Ekliptický trenažér 120 minut, 17 km

Středa aktivity 1

Středa v 21:28 | Mikalia
Procházka z práce a do práce 4 km
Ekliptický trenažér 120 minut, 17,5 km
Dietka

Úterý - aktivity

Středa v 17:31 | Mikalia
Procházka s knihou a hudbou 18,5 km
1. den diety

Pondělí aktivity

Pondělí v 18:51 | Mikalia
Pěšky do práce a z práce 4 km
Ekliptický trenažér 120 minut, 17,4 km

Nedělní aktivity

Neděle v 19:21 | Mikalia
Nedělní procházka 25,5 km

Pátek aktivity

Neděle v 8:56 | Mikalia
Procházka do práce a z práce 4 km
Ekliptický trenažér 120 minut, 17,4 km

Sobotní aktivity 1

Neděle v 0:10 | Mikalia
Fotoprocházka 23 km
Příjemný poslech písniček
Výborná káva po cestě domů
Tvoření na procházce

Sladkosti 1

13. září 2018 v 19:03 | Mikalia
2. den bez sladkostí

Čtvrtek aktivity

13. září 2018 v 18:44 | Mikalia
Procházka z práce a do práce 4 km
Ekliptický trenažér 120 minut, 17,4 km

Sklenka vína každý den?

12. září 2018 v 19:57 | Mikalia

Bolavý žaludek

12. září 2018 v 19:56 | Mikalia
Proč mě bolí žaludek?

Protože jsem emoční jedlík a to je stav, kdy můžu do sebe nacpat poměrně cokoliv a nic necítím. Žádnou chuť a tudíž ani se těmi chutěmi nemůžu ukojit a najít to dno. Pak mám kvůli tomu hrozné bolesti žaludku jak ten žaludek na to není zvyklý a špatně se mi kvůli tomu spí a pak nemám v práci energii...

Cíle na 14 dnů

12. září 2018 v 19:54 | Mikalia
12.9

Zhubnout 5 kg - štíhlejší nožky
Nejíst sladkosti
Jít brzo spát ať mám energii v práci a na procházky po ní
Pravidelné procházky po práci
Koupit si Fitbit Aria váhu ať mám přehled
Přečíst spoustu knih na procházkách
Neutěšovat se jídlem
Zbavit se jednou provždy přejídáním hlavně večer
Jíst tak, abych nepotřebovala kupovat probiotika
Zvládnout denně ujít nad 10 km jako dřív kvůli psychické rovnováze
Vrátit vše do původních kolejí

Sladkosti

12. září 2018 v 19:50 | Mikalia
Nejíst žádné sladkosti - den 1.

Středa aktivity

12. září 2018 v 19:48 | Mikalia
Procházka po práci 17 km :-)
Jsem na sebe pyšná
Počasí bylo taky už příjemnější hlavně k večeru

Výzva- Pravidelné procházky po práci

Dnešní aktivity - hodně špatný den

11. září 2018 v 23:45 | Mikalia
Procházka z práce a do práce 5 km
Depky
Strašně moc sladkostí jsem snědla ... vůbec nic necítím ....
Spala jsem asi dvě hodiny po práci moc to nepomohlo...

Dnešní aktivity - Pondělí

10. září 2018 v 18:37 | Mikalia
4 km procházka po práci - tak málo, protože bylo vedro :D
Bez čokolády - 1. den
1. den Fitness výzvy - Ekliptický trenažér 120 minut, 17,4 km
U toho rozkoukán film Máří Magdálena - zajímavý


Výzva 1. den

10. září 2018 v 18:36 | Mikalia
1. den bez čokolády
Týden po rozchodu
Stýská se mi ....
Chce to čas... spoustu času...

Nedělní procházka

9. září 2018 v 18:11 | Mikalia
Krásných 23 km :-)
Sice mě bolí nožky u samého zadku :D
Ale dnešním dnem jsem se rozhodla dodržovat pravidelné procházky
Ještě k tomu jsem začala číst úžasnou knihu - Paula Hawkins - Do vody
Byla jsem na přívozu, u hradu, na Vyšehradě, v mém oblíbeném Starbuks :-)
Spokojenost nadevše ;-)

Cíle na tento týden

9. září 2018 v 8:57 | Mikalia
Vrátit se ke svým zvykům
Pravidelné procházky ( kolem 20 km pro začátek )
Dietka
Žádná čokoláda ( tenhle týden porušeno 3 krát - kopačky )
Nepřežírat se večer - bolavý žaludek
Knihy, fotografie, kresba?

Sobotní aktivity

8. září 2018 v 21:11 | Mikalia
Procházka po letišti 7 km
Focení Den letiště Letňany

Včerejší páteční aktivity

8. září 2018 v 8:31 | Mikalia
Procházka 6 km
Musela jsem si jít pro věci po Lukym, takže velice psychicky náročný den, ale už to mám za sebou :,-(

Včerejší procházka s knihou a kavárničkou po cestě

6. září 2018 v 19:32 | Mikalia
21 km :-)

Dnešní čtvrtkové aktivity

6. září 2018 v 18:57 | Mikalia
Dnešní procházka po práci 7,5 km
Četla jsem si knihu v mé oblíbené kavárně - Kdo miluje nejvíc
Radost z nového počítače


Celulitida a co na ní pomáhá? 1

5. září 2018 v 20:39 | Mikalia
A co radí v oblasti stravování? "Vím, že to slyšíte po celou dobu, ale voda by opravdu měla být vaší nejlepší kamarádkou. Detoxikuje tělo, vyplaví z něj všechno špatné. Každý den vypiju dva velké džbány vody. Pokud vám voda příliš nechutná, přidejte citron nebo limetku," radí Australanka. Díky pravidelnému pitnému režimu zaznamenala úbytek celulitidy v oblasti břicha, paží a přední i zadní straně stehen.

Dnešní středeční aktivity po práci

5. září 2018 v 19:06 | Mikalia
Procházka po práci 5 km
Dietka, žádné přejídání večer

Úterní aktivity

4. září 2018 v 19:57 | Mikalia
Procházka se Soníkem po práci 14,3 km :-)

Dnešní aktivity po práci

3. září 2018 v 20:56 | Mikalia
Procházka se Soňou po práci 9,7 km :)

Pondělní aktivity

14. srpna 2018 v 0:04 | Mikalia
Procházka 5 km pěšky
Ekliptický trenažér 120 minut, 17 km
Chytly mě záda :(((

Nedělní aktivity 1

12. srpna 2018 v 22:46 | Mikalia
Procházka s miláčkem 5 km
Ekliptický trenažér 120 minut, 17 km

Dnešní aktivity pátek :-)

10. srpna 2018 v 23:20 | Mikalia
Pěší cesta do práce 5 km
Ekliptický trenažér 120 minut, 17,3 km
Dnes se cvičilo krásně jak se trošku ochladilo jéééé ;-)

Včerejší aktivity

9. srpna 2018 v 19:19 | Mikalia
Pěší procházka po práci 6 km
Bylo moc vedro.
Nevím jak vy, ale já ty vedra absolutně nedávám :(

Dnešní aktivity

7. srpna 2018 v 23:09 | Mikalia
Pěší procházka 5 km - moc vedro :D
Ekliptický trenažér 120 minut, 17 km
23. den cvičební výzvy.... a nevím teda jestli vidím změny, ale v tom vedru cvičit, docela hustý :Ddnes propocený dvě tílka

Dnešní pondělní aktivity - inspirace

6. srpna 2018 v 22:36 | Mikalia
Pěšky procházka 5 km
Ekliptický trenažér 120 minut, 17,3 km
Dnes se cvičilo krásně. Cvičila jsem jen v tílku Domyos a kalhotách od nich, kraťasy jsem vynechala a cvičilo se daleko líp...
V čem cvičíte vy? nějaké rady a tipy? Čím víc se člověk zpotí tím lepší?

Zázvor

6. srpna 2018 v 19:25 | Mikalia
Zázvor pomáhá nejen v chladném počasí při nachlazení a bolestech v krku, ale je také účinný při hubnutí svou pálivou látkou gingerol, která napomáhá zrychlovat metabolismus. "Žádné z těchto koření není samospásné. Vždy je potřeba mít pravidelnou, kvalitní stravu, správný pitný režim a pohyb. Pak vám koření takové hubnutí může usnadnit, popřípadě také urychlit," říká závěrem Ing. Monika Bartolomějová.

Skořice

6. srpna 2018 v 19:21 | Mikalia
Pravidelným užíváním skořice pak také snižujete váhu. "Pravidelné užívání pomáhá při odbourávání tuku, protože má pozitivní účinek na rychlost metabolismu. Dále stabilizuje hladinu krevního cukru, což je při redukci důležité," doplňuje nutriční specialistka. Ruku v ruce s tím jde i pozitivní účinek na pokožku. Skořice umí regenerovat tkáně, zlepšovat metabolismus buněk a urychlovat látkovou výměnu.

Celulitida a co na ní pomáhá? 1

6. srpna 2018 v 19:17 | Mikalia
A co radí v oblasti stravování? "Vím, že to slyšíte po celou dobu, ale voda by opravdu měla být vaší nejlepší kamarádkou. Detoxikuje tělo, vyplaví z něj všechno špatné. Každý den vypiju dva velké džbány vody. Pokud vám voda příliš nechutná, přidejte citron nebo limetku," radí Australanka. Díky pravidelnému pitnému režimu zaznamenala úbytek celulitidy v oblasti břicha, paží a přední i zadní straně stehen.

Celulitida a co na ní pomáhá?

6. srpna 2018 v 19:17 | Mikalia
Obrovského zlepšení jsem si všimla ve chvíli, kdy jsem do svého workoutu začlenila chůzi a běh. Jednoduše řečeno, pokud ztratíte tělesný tuk, většinou dojde i k úbytku celulitidy. Také aerobní cvičení dělá zázraky. Nemusíte dělat všechny ty bláznivé cviky na nohy, stačí, když zvýšíte cirkulaci v těle," radí Sarah. Pravdou zůstává, že Australanka nikdy nezapomene ani na sérii dřepů, mostů a výpadů. "Existuje mnoho cvičebních stylů, které vám mohou s celulitidou pomoci. Navíc u většiny z nich se dočkáte i toho, že váš zadek bude krásně vytvarovaný," dodává Sarah pro DailyMail.com.

Dietní chyby 2

6. srpna 2018 v 19:14 | Mikalia
Vypít dva až tři litry neslazené tekutiny denně? Ano, to by dospělý člověk skutečně měl. Obzvlášť, pokud je fyzicky aktivní. "V případě, že je váš trénink intenzivní a hodně se při něm potíte, je důležité včas předcházet dehydrataci. Proto si hlídejte množství vypitých tekutin ještě před zahájením pohybové aktivity. Pot kromě vody obsahuje i minerální látky. Jako vhodné nápoje mohou být právě přírodní minerální vody," říká hlavní nutriční specialistka Světa Zdraví Monika Bartolomějová. Tekutiny nejlépe doplňujte pomalu, nejen před, ale i během a po cvičení. Ideální jsou malé doušky vody několikrát v průběhu tréninku.

Dietní chyby 1

6. srpna 2018 v 19:07 | Mikalia
!!! Čím je maso nebo sýr tučnější, tím je obsah bílkovin nižší! Takže uděláte lépe, když ve výběru upřednostníte libové maso před prorostlým, resp. polotučný mléčný výrobek před smetanovým.

!!! Také platí, že čím více má potravina vody, tím méně má bílkovin. Pokud tedy potřebujete "dohnat" bílkoviny, vyberte spíše tvarohy či skyr před mlékem nebo jogurty. Na druhou stranu jsou zakysané mléčné výrobky velmi prospěšné, proto vybírejte méně tučné varianty a vypijte větší objem (např. 500 ml nízkotučného kefíru ke svačině).


Dietní chyby

6. srpna 2018 v 19:06 | Mikalia
Pocit hladu i chutě na sladké. To jsou signály těla, kterému chybí bílkoviny.

Nedostatek bílkovin se může projevit různým způsobem. Nejčastějším projevem bývá zvýšený pocit hladu a velké chutě na sladké. Jakoby se nám tělo snažilo říct, že mu něco chybí a "honí nás" od lednice ke spíži.

Chyby při cvičení 1

6. srpna 2018 v 18:55 | Mikalia
Někteří lidé se po tréninku cítí hladoví, jiní jsou zase tak vyčerpaní, že na jídlo nemají ani pomyšlení. Častým příkladem jsou také ti, kteří si zakázali jíst po cvičení, aby opět nepřibrali. "Hodně začátečníků buď úplně vynechává potréninkové jídlo, nebo si naopak dopřává nezdravé laskominy v domnění, že si po náročné fyzické aktivitě zaslouží náležitou sladkou odměnu," říká Samantha. "Ani jeden z těchto postupů není správný. Vynechávání jídel nevede k urychlení redukce hmotnosti - nedostatek živin tento proces naopak výrazně zpomaluje. Dočkáte se tak pouze kručícího žaludku a z dlouhodobého hlediska i ochablého svalstva," zdůrazňuje Samantha. Svému tělu byste měli dodat kombinaci kvalitních bílkovin a sacharidů, a to zhruba 30 minut po ukončení fyzické aktivity. Doplníte tak potřebné palivo, které zajistí řádnou regeneraci a obnovu svalstva.

Chyby při cvičení

6. srpna 2018 v 18:54 | Mikalia
Správné saunování má bezesporu blahodárné účinky na lidské tělo. Pokud ale vaše první kroky po lekci směřují na vyhřáté rošty, děláte chybu. Během cvičení dochází k rozproudění krevního oběhu a zvýšení tělesné teploty. Tělo tak musí vynaložit mimořádné úsilí, aby se dokázalo udržet v optimální teplotě. Tím, že organizmus vystavíte dalšímu horku, mu navodíte zbytečný stres a navíc budete riskovat oslabení imunitního systému. Inspirujte se například u profesionálních sportovců, kteří po tréninku nedají dopustit na osvěžující ledovou sprchu. Proud studené vody posiluje obranyschopnost organismu a také uleví namoženým svalům a šlachám.



Nedělní aktivity

5. srpna 2018 v 20:41 | Mikalia
Procházka 11 km
Mám horečku :((( žádné cvičení :(((

Sobotní aktivity

5. srpna 2018 v 8:32 | Mikalia
Ekliptický trenažér 122 minut, 17 km

Aktivity při pátku

3. srpna 2018 v 23:30 | Mikalia
Pěšky procházka 7 km
Ekliptický trenažér 120 minut, 17 km - dnes bylo moc vedro, cvičilo se stěží



Aktivity dnes

2. srpna 2018 v 22:55 | Mikalia
Procházka a nákupy po práci 5 km
Ekliptický trenažér 120 minut, 17,3 km
20. den cvičební výzvy :-)

Dnes nějaká krizovka, nějaké trápení s láskou tak jsem do sebe ládovala zmrzlinu a šlehačku. Stydím se :D

Aktivity dnes po práci

1. srpna 2018 v 23:03 | Mikalia
Pěšky do práce 5 km - bylo urputný vedro
Ekliptický trenažér 120 minut, 17,3 km
Doufám, že v těchto vedrech když se potím dvojnásobně, že to bude mít lepší efekt :D
Co ta šlehačka a zmrzlina dnes?:D
Jinak 18. den cvičební výzvy :D
Jsem na sebe pyšná :))))

Dnešní aktivitky po práci

31. července 2018 v 22:58 | Mikalia
4 km pěšky - v tom vedru, nedivte se mi :D
Ekliptický trenažér 120 minut, 17,3km
Jsem na sebe pyšná, že i v tomhle vedru to dokážu a začíná mě z klimošky pobolívat krk :(

Páteční aktivity

31. července 2018 v 18:16 | Mikalia
Nakupovací procházka 9 km
Ekliptický trenažér 120 minu, 17 km

Aktivity dnes - 15. den cvičení

26. července 2018 v 23:07 | Mikalia
Pěšky do práce 4 km
Ekliptický trenažér 120 minut, 17,1 km
15. den cvičební výzvy
a dnes se přiznám, že jsem trošku papala sladké, buchta, dezert... a že se mi pak s plným břichem špatně cvičilo :D
No někdy to trošku ujede no .... příště si vzpomenu jak blbě se mi cvičilo a už to dělat nebudu :D k tomu jsem asi vypila asi 3 litry vody.... zjistila jsem, že docela zadržuju poslední dobou hodně vody v sobě... nemáte na to nějaký trik?

 
 

Reklama